Integrert spørsmålsliste i dokumentstruktur og optimalisert Q&A sikrer sømløst samarbeid, justeringer og raskere resultater. Loggføring i sanntid og åpen kommunikasjon effektiviserer arbeidsflyten, noe som senker forvirring og forbedrer resultater.
Med en plattform som gir deg alt i ett kan du forenkle M&A. Se igjennom dokumenter, kritiske notater og marker hindringer direkte i filer. Reduser manuelt arbeid ved å generere og eksportere strukturerte due diligence rapporter umiddelbart.
Innebygd funksjoner gir deg muligheten til å tildele ansvar, sette frister, følge prosessen og innføre automatiske påminnelser for å forebygge oversikt av prosjektets progresjon og akselerere gjennomføring av salg.
Hold oversikt over hendelser og brukeraktiviteter.
Fordel ansvarsområder og arbeidsoppgaver mellom dine kolleger.
Still generelle spørsmål, og før dialoger med motparten.
Registrer funn og avvik direkte i datarommet, uten at selgersiden får innsyn i bemerkningene.
Støtte for visning av de aller fleste filtyper, inkludert Excel.
Eksporter datarommets innhold, aktivitetslogger og fullstendig historikk.
Vi er her for å hjelpe deg fra A til Å i din neste transaksjon – på samme måte som vi har hjulpet disse selskapene:
Vi har vært særlig fornøyd med den intuitive måten plattformen er bygget opp på, noe som gjør det enkelt og effektivt å benytte løsningen, både for oss som advokater og andre rådgivere, men ikke minst – for kundene våre.
Tom Solberg, Partner i Pretor Advokat
Vi anbefaler våre kunder å bruke ENVE i alle transaksjoner med behov for datarom. Det er rimelig, har et bra brukergrensesnitt, og spesielt deres mulighet til å notere bemerkninger og avvik direkte i datarommet forenkler arbeidet for kunden og alle involverte rådgivere vesentlig.
Jan Bratterud, Group Partner i Ontogeny Corporate Finance
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.